Wij zijn gewoon geopend!

 

Wij volgen de situatie rond het Corona virus en de mogelijke gevolgen voor onze klanten en collega's nauwgezet op. Daarnaast nemen wij de adviezen van de overheid en het RIVM erg serieus. Deze zullen wij ook ten allen tijden opvolgen.

 

WIJ HEBBEN GEWIJZIGDE OPENINGSTIJDEN.

Check hier onze gewijzigde openingstijden.

 

Corona maatregelen:

 

Gratis Pick-up & Delivery service Groningen e.o

Voor de klanten die door de corona crisis liever binnen blijven hebben wij nu tijdelijk GRATIS haal en breng service in Groningen en omgeving. Meer informatie hierover: www.sneakersalon.nl/free-pick-up-delivery/ 

 

Bij verkoudheidsklachten en/of koorts verzoeken wij je om even niet naar onze winkel te komen.

Heb je een loopneus, moet je soms niezen en/of hoesten? Heb je verhoging?

Dan willen wij je vragen onze winkel even niet te bezoeken. 

 

Maximaal 2 klanten tegelijk in de winkel.

Voordat je de Sneaker Salon naar binnen stapt, check eerst even hoeveel klanten er binnen staan.

Staan er al 2 klanten, dan verzoeken wij je om even buiten te wachten.

 

Houdt afstand.

Wij willen een afstand aanhouden van tenminste 1,5 meter tussen ons en de klant. 

Wat dus betekend dat wij afstand zullen nemen op het moment dat de klant schoenen op de balie legt, of vanaf neemt, een betaling doet of een andere handeling bij de balie moet doen. Op het moment dat wij handelingen op de balie moeten doen, zoals het schrijven van een bon of schoenen aannemen, vragen wij van de klant ook even afstand te nemen.

Blijf in ieder geval voor de afgezetten lijnen op de grond staan. 

 

Contactloos betalen.

Onze voorkeur gaat uit naar contactloos betalen. Cash nemen wij liever niet aan.

Mocht het echt niet anders kunnen, dan vragen wij het geld op de balie te leggen en direct weer afstand te nemen. 

Wij zullen dan vervolgens het wisselgeld weer op de balie leggen, waarna de klant dit terug kan nemen.

 

Hygiene.

Wij zullen na elk klant bezoek onze balie, pin apparaat, deurknoppen en handschoenen desinfecteren.

  

Wij begrijpen dat sommige van onze maatregelen als klantonvriendelijk ervaren kunnen worden.

Wij hopen dat er begrip is dat dit de enige manier is om onze service te kunnen blijven verlenen en besmetting van onze klanten en personeel zoveel mogelijk vermeden kan worden.

 

Stay safe, stay home & stay healthy